24 November, 21:20 - Ensamen

Jag kom hem  från skolan till slut även om det såg mörkt ut ett tag... Blev 30 minuter försenad till Gävle men det var så för ALLA som åkte tåg idag. Precis varenda tåg var försenat så det var bara att gilla läget... Tyvärr hann jag inte till träningen så det blev ingen sån för mig idag. Surt. J blev dock kvar i Sthlm. Kom fram till att det var lika bra att han stannade kvar där tills imorn eftersom tågen var så mycket försenade. Han skulle bara hinna hem för att sova och då är det ju bättre om han stannar kvar och jobbar in lite tid. Blir lite snopet då det inte är bestämt sen innan bara.. Ska ta tillfället i akt och gå och lägga mig snart. :) 
Snöar fortfarande men det var ändå dubbelt så mycket snö i Uppsala som här. 

Imorn blir det lite sovmorgon, kan ta tåget som går 7.49. Skönt! Kommer förhoppningsvis hem halvfem. 
Försökte ringa min äldsta storebror idag med, men han är ju som vanligt aldrig hemma... Har ringt flera gånger på nån vecka bara men icke! Får väl helt enkelt ringa på mobilen om jag ska få tag på honom.

Kika lite på CSI nu, sen sängen. Godnatt!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0