24 Mars, 15:58 - Dag 2

på praktiken avklarad. Trivs bra än så länge, och idag har vi fått göra lite saker och inte bara titta på, jättekul! Extremt skönt att vara hemma kvart över tre varje dag också, och inte gå upp förrens klockan sju. :) Synd om J bara som får gå upp själv hela tiden. 
Lite jobbigt imorse när jag upptäckte att det kommit två decimeter snö under natten, inte så spännande att cykla till jobbet men men, nu är det sol igen. Ska iväg och träna om en timme, hinner ju det nu. 

Klarat alla tentor jag gjort på sistone, bägge sjukgymnastik och även biomekaniken som jag gjorde om för ett tag sen, så himla skönt för nu släpar jag inte efter på nånting! 
Hade även en härlig helg, i fredags var vi bara hemma och mös, lördag dag spenderades hos flyttfolket i järbo och på kvällen träffade jag Annso och Carro från bolaget, vi käkade tacos och pratade en massa. Hade jättetrevligt! 
På söndagen träffade jag Lotta för en lunch/fika, skönt att vi träffas lite mer nu för tiden tycker jag. Haha, jag glömde att jag hade cykeln på stan så jag gick med henne till bilen som hon hade parkerat nästan hemma vid oss och då kom jag på att jag hade glömt cykeln så jag fick gå tillbaka. :D Klantigt... 
Var ut och åt söndagsmiddag med Js mamma, väldigt trevligt tycker jag och gott! (akropolis)
Så, en liten uppdatering på mitt liv. Nu ska jag skala potatis så jag slipper det efter träningen. 
Förresten så tycker jag att det är dags för mamma & Lars att komma hem nu, saknar dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0