24 Maj, 23:07 - Slut på ledighet

Nu är det snart sängdags efter en kalas-dag. Varit hos Alva på 2-årskalas, kul och mysigt som vanligt. 
Tänk att hon är 2 år, stora tjejen ju! 
Haft en bra långledighet, vilat upp mig ordentligt och det behövdes för nu väntar en vecka med tidiga mornar varje dag. 
Jobbar på lördag också så det blir det tidigt då med. Ska försöka kika på sthlm marathon när jag slutar på lördag för jonas ska springa, coolt tycker jag, skulle aldrig palla 4 mil!! 

Hade mysigt igår kväll med J, vi hyrde film (Changeling som var riktigt bra) och käkade godis. Invigde balkongen först efter att vi tagit fram balkongmöblerna. :) 

Ikväll har vi också kikat på film, Valkyria, den var inte så bra tyckte varken J eller jag. Tur att vi fått låna den av en av Js jobbarkompisar och inte betalat för att se den. Tog en kvällsprommis sen, det var superskönt ute. 

Imorn är det som sagt tidig morgon, hoppas på att få sluta lite tidigare än kl. 16 som står på schemat (ska sluta den tiden hela veckan...), men det är grupparbete på em och förhoppningsvis har dom tagit i med tiden. 
Tänkte nog gå och se GIF-AIK imorn kväll, sista hemmamatchen på nån månad, får se om jag får med mig J också. 

Nu väntar sängen. Nästsista veckan innan sommarlovet börjar imorn så jag ska nog hänga i tills dess. :)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0