23 November, 23:12 - Snööööö

Har pluggat klart inför tentan nu, hoppas på att det ska gå bra. Jag tror det, det känns bra iaf. Den här hösten har varit sjukt intensiv efter att Hälsopsykologin slutade, känns verkligen som att man skulle behöva en liten paus nu... Men icke, det dröjer ett tag till. Ser först och främst fram emot när vi får "jullov" och det blir ett uppehåll i pendlandet. Rätt skönt för det blir uppehåll nästan en månad eftersom vi har tenta i januari och det innebär pluggtid hemma. Mycket pluggande blir det över jul och nyår men slipper åka tåg en massa iaf. Efter den tentan är vi lediga en vecka innan vårterminen börjar. 

Just nu ska vi gå och krypa ner i sängen och hoppas på att det INTE är för mycket snöstorm imorn bitti. Alltså hoppas på att våra tåg går som dom ska. Måste ner eftersom jag har tenta. 
Blåser och snöar massor nu... Visar sig imorn! 
Skola till halvfyra, sen ska jag hem och träna och säkert plugga lite... Åh, ge mig jul nu!

Godnatt. 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0