23 Juni, 23:17 - Lång paus

Har inte bloggat på nästan en vecka.. Har varken haft tid, ork eller motivation kan man säga! Klarade iaf tentan, yes! Så skönt, nu kan jag släppa plugget ett tag och bara jobba och ta det lugnt. Har dock väldigt svårt att inte ha något planerat på dagarna, efter min extrema vår så är jag numera van att alltid ha något jag måste göra. 
Min lediga dag idag spenderades till stor del hos min faster, vilket var mycket trevligt! Blev bjuden på smaskigt fika som vanligt. :) På kvällen var Emma och Emily här och hälsade på, och då bjöd vi på smaskigt fika! 

Midsommarhelgen var härlig, vi var uppe i Mora och firade Js mormor och hälsade på min mamma & Lars. Kom hem igår och träffade Js släktingar som kommit från USA nu för semester i Sverige. 

I torsdags jobbade jag såklart och det var extremt mycket folk! Vi fick tom stänga i ingången ett tag så att köerna kunde minska och inte bara öka. Är ändå kul att jobba när det är mycket folk. Denna vecka blir det jobb imorn och tors-lör. 
På söndag åker J ifrån mig... Haha, han åker på semester till sin stuga i Umeå med familjen, och på fredag nästa vecka åker jag upp också. Skönt, jag får lite minisemester där uppe. Fem dagars ledighet. 

Skulle tro att bloggen kommer bli lite eftersatt i sommar eftersom jag kommer jobba en del. Om jag jobbar till halvåtta på kvällen så har jag nog ingen större lust att sätta mig framför datorn, men man vet aldrig! 

Nu ska jag plocka upp tvätten och förbereda lite inför jobb imorn. Har iaf bil denna vecka så det är skönt, slipper åka buss eller cykla. :) Hoppas veckan blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0