23 Februari, 17:21 - Ovanlig måndag

Ja det är inte varje dag man sitter på jobbet och diskuterar rånare. Tog mig ledigt från skolan idag för jag tyckte det var viktigare att träffa mina jobbarkompisar och få gå igenom lördagens händelser med dom. Åkte dit till 10 och då träffades vi allihopa, även vi som inte jobbade alltså, och satt och pratade igenom allting. Alla gav sin version av händelseförloppet och hur man kände då och nu och det var väldigt skönt att träffa alla. Speciellt skönt såklart att träffa dem som var med om det och se att de faktiskt mådde bra. Hoppas att det fortsätter så också och inte kommer efter. Skönt att jag har såna bra arbetskamrater, det känns väldigt tryggt faktiskt. 
Vi var väl där i 3 timmar ungefär och sen åkte jag och Annso och käkade lunch på stan. 

Sen har jag varit hemma, sitter och pluggar lite nu. Blir heldag imorn i skolan, ska dit tidigare för att gå igenom det dom gjorde idag. Får hjälp av Madde, snällt av henne. :) 

Vi ska äta tacos ikväll, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0