22 September, 22:14 - 24

Har sedan jag skrivit sist hunnit bli ett år äldre, grattis till mig! Hade kalas igår, mycket trevligt och kul att alla kunde komma! Tack så mycket för alla fina presenter, det blev ju lite abrupt slut på kalasandet så jag vet inte om jag kom ihåg att tacka alla. 
Har också kunnat flytta hem igen, det gjorde vi i fredags eftersom badrummet blev klart då. Så fint blev det!!
Skönt att bo hemma igen även om det gick jättebra och smidigt att bo i valbo också. 
Annat som händer är att vi varit tillsammans i 2 år snart, nästa vecka för att vara exakt. Blir dock inte så mycket firande, det är lite knapert nu såhär efter badrumsrenovering. 
Känner inte riktigt att jag har lust och ork att blogga för tillfället så det får bli som det blir med uppdatering. 
Hoppas allt är bra med alla! 
Kram 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0