22 November, 16:06 - Snart helg igen

Torsdag idag, och vad har jag gjort? Pluggat! Duktig Maria. Sitter och skriver klart mina praktik-uppgifter och det går rätt så bra faktiskt. Dock så vet jag inte om jag hinner klart så jag kan gå och träna eftersom den börjar om tre timmar och jag måste laga mat innan dess. Jaja, vi får se. Skulle vara skönt att komma iväg. 
Imorn blir det jobb, kul att komma dit igen! 
Skulle ha träffat sandra innan jobbet imorn för att handla present till Cattis, vars 25-årsfest vi ska på på lördag, men nu fick jag sms från Sandra att hon hittat en present redan, så det var ju bra! Kan jag åka till jobbet lite tidigare imorn och tjäna lite extra pengar... :) 
Så i helgen blir det mest jobb, fest på lördag och umgås med the family på söndag. Johan kommer hit imorn kväll så det blir kul att ses igen, även fast det inte var så längesen. Familje-häng innebär ju också ALVA-mys vilket jag inte säger nej till! 
Vi var förresten och kikade på en lägenhet igår ju, men det blir inget av med den eftersom den idag snabbt var uppe i 1,1 miljon och det var liiiiiiite dyrt för en lägenhet med renoveringsbehov. Jag fick iaf sällskap ner till Uppsala av the one and only Magnus, Mange, Fältivar, Fältis eller Ivar (vilket ni vill) och det var ju mycket trevligt! Slapp jag sitta själv i bilen i mörkret. Uppskattat! 

Sådär, nu har ni fått en lite uppdatering. Hinner nog inte skriva nåt imorn, så, TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0