22 Juni, 21:08 - Soligt

Haft en bra dag, var iväg på stan en sväng och provade lite bikinis. Hittade några jag gillade men tyvärr fanns de ej i min storlek så jag ska försöka ta mig ut till Valbo på onsdag om jag är ledig då och kika på stadium där. Dom har bra erbjudande nu att man får ta 3 delar och betala för 2. Passar ju bikinis eftersom man kan blanda lite. 
Åkte iväg till Sandra sen, så kul att få se deras hus äntligen!  Jättefint hade dom, lite avis på trädgården lär jag säga. 
Vi fikade och pratade. Kul att ses igen, för sällan som med alla. 

Imorn blir det jobb hela dagen, på kvällen ska jag iväg till Karin och träffa tjejerna, ska bli kul! Vi ska äta tacos tror jag, aldrig fel. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0