22 Juni, 13:33 - Härlig helg!

Haft en underbar midsommarhelg. Jobbade ju i torsdags och det gick bra med hjälp av halstabletter och vatten då jag satt i kassan. MYCKET folk men jag tycker vi fixade det bra. Åkte till Enviken på midsommarafton och umgicks med vänner och nya bekanta. Hade jättetrevligt men kände att det var lite trist att bara hosta och snörvla hela tiden. Tog det rätt lugnt därför också, kände att det inte var läge att bli sjuk igen. 

Åkte hem på lördagen vid 14-tiden (eftersom jag tog det lugnt så var jag också körbar då), och väl hemma tog vi (mest jag) en stödvila på 2 timmar, haha. 
Var ut och åt med Mange och Karin på Helt enkelt på kvällen, lagom aktivitet kändes det som. 

Igår söndag var vi till återvinningen och slängde gamla diskbänken och kaklet, sen åkte vi ut till Valbo, J tvättade den skitiga bilen och jag gick på köpis och shoppade lite, bra arbetsfördelning tycker jag! :D Åt pizza med Per & Ewa innan vi åkte hem igen. 
Är ledig idag, ska träffa Sandra senare men ska ta mig ner på stan nu. Typiskt att det ser ut att bli regn precis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0