22 Februari, 13:58 - Rån

Mitt jobb blev rånat igår! Min chef ringde på kvällen för att informera om att vi blivit rånade mitt på dagen av två maskerade män. Jag jobbade ju då inte men tänker på mina jobbarkompisar som råkade ut för detta hemska. Man vet ju inte alls hur man reagerar när nåt sånt händer. Hoppas att de som var med om det mår ok iallafall. Jag ska träffa dom imorn på jobbet så då får jag höra. Så himla otäckt, det är rätt så ofta ändå som systembolag blir rånade av nån anledning. Folk tror väl att det finns mycket pengar att hämta där... Så varje gång vi hört nåt bolag som blivit utsatt så pratar vi ju lite om det men man hade ju aldrig kunnat tänka sig att det skulle hända just vårat lilla bolag. 
Hoppas verkligen polisen får tag i dem!

Annars i helgen så var vi till Alva igår och hälsade på. Fick mysa massor med underbara tjejen och leka med såklart. Kul att det äntligen funkade att ses. Och grattis Linda i efterskott, glömde nog säga det igår. :/ 
På kvällen var vi till Agneta och Tobbe och fick jättegod mat och kikade på melodifestivalen. Elin, Mattias, Evelina och Linnéa var också där, så det var kul att träffas! 
Just det, träffade Maria en sväng i fredags också, äntligen, var evigheter sen vi sågs! 
Nu sitter jag och kollar igenom lite plugg, ska skriva klart min träningsdagbok från termin 2. Lika bra att göra det nu när jag har tid. Måste ju börja plugga Biomekanik inför omtentan om en och en halv vecka snart så då har jag inte tid. 

Helvetesveckan är slut iaf, skrev mina två tentor i fredags och den ena hoppas jag på godkänt på, den andra gick åt skogen. 
Nu ska jag skriva! 
Hörs till veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0