22 Februari, 10:13 - Detta skrevs söndag kväll 22.00

Den här vintern vill aldrig ta slut, det snöar och snöar och töar inget. Nu ser vi inte ut genom fönstret på övervåningen.. Tågtrafiken har stått helt stilla idag så det blir ju spännande att se om jag kommer till skolan imorn. Tror inte jag missar så hemskt mycket om jag inte kommer iväg så det är ju bra iallafall. Tänker inte riskera att sitta fast på ett tåg i flera timmar om det är försenat från Gävle redan. Annars har vi haft en bra helg. Lugn fredag med OS såklart, lördag innebar lite plugg för mig, ut till Valbo en sväng, fika hos Js mamma och Tobbe, sen Melodifestival, OS, TP och en trevlig kväll tillsammans med Emma & Olle. Idag har jag varit bakis haha! Har ändå pluggat några timmar och sen såklart OS på teve. Ska smaska i mig grönsaker och dipp till skidskyttet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0