22 December, 22:24 - Julen är här

Inlägget nedan hade av ngn anledning inte publicerats när jag skrev det i torsdags så jag gjorde det nu istället. 
Sen dess har det varit dålig update pga av magsjuka som jag fick i fredags. Hann ned till Uppsala på morgonen men fick vända igen för jag kände att det inte var så bra i magen. Segt att jag åkte ner.. Men kom hem iaf och sov mest hela dagen vilket var skönt för när jag var vaken så mådde jag illa och sprang på toa... Inte så rolig fredag direkt och surt att missa sista praktiken. Tur med magsjuka är ju iaf att den går över fort för på lördagen mådde jag mycket bättre och fick behålla frukosten så då kunde jag vara med på julafton hos Agneta och Tobbe. Hade jättetrevligt och fick fiiiiina paket! :) Ska visa bilder från alla julaftnar sen efter jul tänkte jag. 
Kunde inte jobba i lördags, hade inte orkat det, men idag har jag jobbat. Haft väldans mycket folk men det är roligt att jobba såna här dagar! Blir väl mer imorn också... Sen åker vi till mamma imorn kväll. Kommer hem på annandagen och då blir det jul hos Per & Ewa. Skönt med det jobb jag har då jag ändå får vara ledig i jul även fast jag jobbar liksom. 
Jonas & Linda kommer upp till mamma på juldagen så då får vi fira jul med dom och Alva också, mys! :)

Kan hända att jag inte skriver nåt mer innan jul, så: God Jul! 
Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0