22 Augusti, 11:41 - Sommaren är slut nu.

I söndags kom vi hem från en helt underbar vecka på Kreta. Åkte från 35 grader och sol till 15 grader och spöregn. Kändes extremt roligt att komma hem till det... Inte. Vi hade det iaf super och jag lyckades dels med att INTE bränna mig, helt otroligt, och också att äta tzatziki varje dag. :) 
Kom som sagt hem i söndags och den här veckan har J börjat jobba igen och jag sitter och pluggar lite smått. Det går sådär att plugga, lite segt att komma igång men men. 
Jag som alltid brukar se fram emot hösten och tycka att det ska bli skönt med rutiner och så igen tycker inte alls det nu. Jag vill ha mer sommar! Två månaders ledighet har bara swischat förbi. Har inte ens jobbat särskilt mycket så det borde inte gått så fort. Det som gör det ännu roligare med att börja skolan är ju tentan vi har andra veckan som jag sitter och pluggar till nu. Ingen mjukstart här inte! 
Nu låter det som att jag är heldeppig och det är jag ju såklart inte. Idag är det ju fredag och en härlig helg väntar. Ikväll ska vi ut och äta på Matildas jag och J, och imorn är det födelsedagsmiddag för Agneta, Js mamma, så det blir en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0