21 September, 16:32 - Måndag

Har haft mitt kalas nu, i lördags då mamma & Lars, Jonas Linda & Alva, Kikki (faster) och Js pappa & Ewa kom och fikade. Blev bra, var trevligt och jag fick jättefina presenter, tack! På kvällen var vi bara hemma och åt tacos och såg på film, J har varit rätt krasslig i helgen och jag är inte heller helt kry så en lugn helg var på sin plats. Js mamma och Tobbe kom på söndagen och fikade lite, de var upptagna på lördagen. Fick såklart jättefina presenter av dem med! :) 
Av mamma & Lars fick jag presentkort på Stadium som jag redan använt större delen av. Köpte ett par nya joggingskor igår, var på tiden, mina gamla fick jag när jag var 15 år tror jag... :P Man ska väl byta varannat år tror jag, haha!

Jag skippade halva skoldagen idag med då jag inte känner mig helt hundra och det är långa dagar i skolan. Åkte dit på eftermiddagen idag och nu är jag hemma hos Emma & Joel i Uppsala där vi ska sova idag och imorn. Skönt att slippa pendla några dagar. 
"Ledig" dag på torsdag eftersom vi har tenta på fredag och sen på fredag kväll ska jag bjuda Maria på mat på Church Street. Hon fick det i födelsedagspresent av mig, tyckte det passade bra med tid att umgås eftersom hon flyttar ner till Olofsström snart... :( Kommer sakna henne. 

Ska strax åka och handla lite, sen ikväll måste jag förbereda en presentation till imorn, blä. 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0