21 Oktober, 22:02 - Ledig imorn

Japp, imorn är jag ledig för egna studier. Ska bli riktigt skönt att få sova lite längre. Dessutom får jag lite besök av bror och Alva, trevligt! Dock är Alva krasslig, stackars liten. 
Hade en bra dag i skolan, efteråt gick jag till Emma C och hälsade på. Hon är ju i princip sängliggande nu efter sin operation så hon kan behöva lite sällskap emellanåt. Vi hann med 3 SATC-avsnitt. :) 
Åkte hem på det fullsmockade 16.19-tåget, som tur är har jag ju rutin på det där så jag knep en sittplats. Vi kom till Gävle samtidigt jag och J, åkte till stan och gjorde lite ärenden och sen hem och lagade mat. Älgfärsbiffar, kokt potatis och brun sås, mums! Sen hamnade jag här och J håller på i hallen och fixar listerna. 
Nu ska jag gå upp och lägga mig och titta lite mer på SATC tror jag, så himla trött ikväll.. Hörs mer imorn! 
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0