21 November, 10:14 - Fredag fm

Klockan är 10 och jag har redan varit uppe i tre timmar. :) Anledningen till denna tidiga uppstigning var förstås Alva som kom hit strax innan 8. Hon var här i 1 1/2 timme, varav 1 timme utan mamma och pappa. Under den timmen hann vi med mycket, fika lite kex, dricka saft, rata clementiner, leka en massa med plastburkar, måttband och annat skoj, titta lite på barnteve och mysa lite med. Även byta blöja fick jag göra, mindre härligt men det gick bra det med. Var väldigt kul att hon var här tycker jag (och Jonthe:))

Nu ska jag äta frukost del 2 (åt del 1 imorse) och sen blir det plugg hela dagen. Ikväll blir det kanske tacos och idol? ;) 

Trevlig fredag!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0