21 Maj, 18:25 - Church street saloon

Nu håller vi på och gör oss i ordning, Church street väntar! Ska bjuda Js pappa och Ewa på middag där. Riktigt längesen jag åt där så det ser jag fram emot nu! 
Har hunnit med att träffa Karin & Mange en sväng, de kom förbi i Valbo. Bestämde middag hos oss imorn, blir väldans trevligt det!

Imorn på min andra lediga dag ska jag vara lite mer aktiv, träna och städa lite hade jag tänkt. Hade tänkt träna i måndags, då var alla pass inställda pga vårruset, hade tänkt träna igår, då var alla pass inställda för att det är helg idag (?), hade tänkt träna idag, då var alla pass inställda! Friskis går emot mig känner jag. Men imorn är det iaf några pass, så då ska jag ta mig dit och träna. Måste passa på nu innan det blir sommarschema. 

Nu ska jag byta om, hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0