21 Juni, 00:09 - Söndag kväll

Jag ska gå och sova nu men tänkte bara skriva litegrann.
Jag måste stänga ner den här bloggen så snart som möjligt då det är en tjej som varumärkesskyddat namnet marialiv som min blogg ju heter. Hon vill inte att jag ska ha den kvar, så jag har startat en ny och håller på som bäst och flyttar över alla gamla inlägg för dom vill jag ju ha kvar. Det tar sin lilla tid eftersom jag har bloggat sen 2007...
Detta kommer ske så fort jag är klar och den nya adressen är mariakatarinacarlsson.blogg.se.
Där kommer jag dock inte börja skriva nya inlägg förrens jag är klar med överflytt av de gamla vilket jag hoppas bli inom några dagar. Men förbered er genom att gå in där med så ser ni när jag är igång med bloggandet där. Kommer naturligtvis meddela här med att jag flyttat.
Jonthe har iallafall äntligen kommit hem från Spanien och igår hade vi drinkkväll med Annso och Erik, hade jättekul! Käkade tacos och drack drinkar, vi kom i säng strax efter 4 så dagen idag har inte varit så värst produktiv.
Imorn är det jobb som gäller igen, midsommarveckan så vi lär ha att göra! Därför är det bäst att jag går och lägger mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0