21 Januari, 17:48 - Torsdag

Muntlig examination på psykiatri imorn, blir nog bra. Ska plugga ikväll så jag kan frågorna vi fått. Nästa vecka börjar Sjukgymnastiken igen, ska bli kul! Tror att det är en riktigt intressant och spännande kurs, men också riktigt krävande. Plus att utbildningen numera är på BMC som ligger dubbelt så långt bort från stationen än Akademiska där vi gått tidigare. Är dock inte så länge jag ska gå där så det går nog bra. Njuta av nyrustade lokaler ska vi göra! Har vi ju inte varit bortskämda med innan. Är så extremt trött idag, känner mig lite hängig också, hoppas att det inte beror på nån slags sjuka som kommer lagom till helgen utan att det bara är sömnbristen som yttrar sig så. Ska ut och käka med jobbet på lördag och det vill jag inte missa. 6-årskalas på söndag som jag inte heller vill missa! Nu, mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0