21 Januari, 17:22 - Plugg, lunch, huvudvärk och mat?

Hemma nu efter föreläsning, plugg och lunch med Carro. Jättekul att träffa henne igen, hade som alltid en massa att prata om! Vi gick sen till HiG för att jag skulle låna böcker, hittade iaf två av dom som jag skulle ha, bra. Sen traskade jag hem och upptäckte att mina skor läcker in vatten, kul jul. Typiskt nu när jag verkligen har ett par riktiga vinterskor och när det blir slask, då går det hål... Suck. 
Ska till Uppsala imorn med, men då ska vi bara jobba i gruppen med seminariet till nästa vecka så jag får lite sovmorgon iaf, skönt. 
J kommer inte hem idag så jag vet inte vad jag ska göra för mat... orkar inte göra nåt avancerat... 
Ska kika på Top Model också, lite handboll innan kanske. Skulle ha pluggat men väntar på att min huvudvärk ska gå över först. Skulle behöva läsa lite i boken tills imorn, den verkar rätt bra som tur är. Bara 120 sidor lång också, klar fördel!
Ska fundera på mat nu... 
Kram 
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0