20 Oktober, 19:26 - Måndag

Ligger i soffan nu med ont i magen. Suck, min mage alltså... Hoppas det går över snart, borde plugga lite nu när min bok äntligen kommit! 
Skolan gick bra förutom att jag var så sjukt trött, men det verkade som att hela klassen var det. Nån slags kollektiv trötthet har drabbat oss. Hoppas på bättring imorn. Min basgrupp satt dock kvar och jobbade efter lunch och vi var väldigt effektiva så jag kom med 14.19-tåget, skönt! J har varit ledig idag och grejat en massa så nu börjar hallen ta form, äntligen börjar vi bli klara! 
Har ätit mat nu, tacos idag igen haha.. Måste koka lite pasta så jag får matlåda till imorn. Har en ganska kort dag imorn också, slutar kvart i två tror jag. Förhoppningsvis kommer jag på samma tåg imorn. Skönt med det tåget för det är inte lika mycket folk på det som på dom senare. 
Ska vila magen nu och kika på sjukhuset och sen läsa lite till föreläsningen imorn. Just det, skriva ut ska jag göra också, och duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0