20 November, 22:18 - Helg för mig!

Idag gick jag sista dagen i skolan för denna vecka, så skönt med helg nu! Även om jag måste plugga hela helgen eftersom jag har tenta på måndag (inte så stor) men det är så skönt att få vara hemma iaf. Speciellt som vi var borta hela förra helgen. 
Det bästa med allt är att Alva kommer hit imorn bitti. Hon ska vara här nån timme när Linda och Jonas är på äventyr, ska bli superkul att få spendera lite tid med världens bästa tjej. Saknar henne jämt! Blir väl inte så länge, men allt är bättre än inget! 

Annars i helgen vet jag inte riktigt vad som händer, plugg som sagt, men nåt annat ska vi väl kunna åstadkomma också. Får se, skönt med inget planerat. 
Nu ska jag gå och lägga mig och se klart på Fringe på femman. Sen sova, måste vara pigg imorn när Alva kommer. 
Godnatt. 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0