20 Maj, 14:38 - Helg! :D

redan helg igen, känns bra! Skrivit min ortopedi-tenta idag, det kändes rätt bra så jag borde klara den. Sjukt många frågor, 66 stycken, så det tog ett tag! Åt lunch med Madde sen innan jag åkte hem. Däckade på tåget både till och från Uppsala idag, tur för mig att jag kan sova på tåg annars skulle pendlingen bli jobbig. Tiden går så fort när man sover, vips så är man framme. :) 
Nu har jag suttit och läst ikapp mig på bloggarna jag läser, har ju inte läst på några dagar nu när jag pluggat en massa. Igår satt jag heeeela dagen verkligen, från 8 på morgonen till 10 på kvällen. 
På måndag börjar ny kurs, invärtesmedicin, hoppas på att den är lika bra som ortopedin varit. Men först är det helg! Riktigt lång helg och inga särskilda planer har jag. Alvas 2-årskalas på söndag, men annars vet jag inte. Skönt. 
Tänkte städa lite här hemma idag, men J sitter i möte på nedervåningen så jag är uppe och väntar på att han blir klar så jag får ha lite ljud för mig, svårt att dammsuga annars. Ska kanske åka och kika lite på Citygross som öppnat i veckan.. 

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0