20 Juli, 11:48 - Bloggtorka

Känner att jag inte hinner med att sätta mig vid datorn och skriva, hinner inte ens med att kolla mina favoritbloggar :) 
Det är ju ett bra tecken iochförsig eftersom det betyder att jag har mycket roligt för mig. 
Har jobbat rätt mycket och på kvällarna har vi gjort en massa. Har träffat valbovänner några kvällar, varit ute på römaren med Per & Ewa (hade jättemysigt!), jag träffade annso i lördags och igår hade vi kalas för J som fyller år imorn. 
Fullt upp, men så det ska vara på sommaren ju! 
Denna vecka blir det mycket jobb, J jobbar nu också i två veckor sen har vi semester tillsammans! 
Nu ska jag åka och hämta Emma och vidare till köpis, vädret är inte så lockande för nåt annat direkt. 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0