20 Januari, 17:09 - Skola igen

Hade en jättebra helg i Åre, åkte skidor fredag och lördag. Gick hyfsat även om jag hamnade i en alldeles för brant backe på lördagen... Vill åka mer nu, funderar på om vi ska försöka komma iväg till Kungsberget i helgen. 
Kom hem i söndags kväll och då var det bara att packa upp och sen rakt ner i sängen. 

Skolan började igår med ny kurs - Smärta - och den är väldigt intressant men svår.. Skulle iväg och låna kursboken på biblan idag när jag kom hem från skolan men det visade sig att J hade mitt lånekort så då blev det lite svårt. Får ta mig dit imorn istället. Kursen är bara på två veckor så det gäller att hänga med från början. 
Rätt så skönt dock för vi går bara halvdagar och har vissa dagar helt lektionsfria. Torsdag är en sådan dag och den behövs för vi ska ha ett stort seminarie nästa vecka så vi lär använda torsdag till att förbereda det. Sen är det halvdag igen på fredag, skönt! 

Nu ska jag kika på det historiska ögonblicket som sker idag, Obama svär presidenteden. :)
Kram 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0