20 December, 22:09 - Julgranen

Julgranen

På begäran, vår julgran! 

Har haft bra dagar på jobbet, lagomt mycket att göra, men jag fasar för imorgon. Lagomt mycket tom idag betyder KAOS imorn när alla får lön... :S Jaja, det går säkert bra. 

Kom precis hem från pappa, fick mat och hjälpte honom med julgranen efter jobbet. Jonthe är kvar i Sthlm, dom har julfest på jobbet så han ska sova kvar där inatt. Jag ska gå och lägga mig snart för imorn åker jag till jobbet 07.00 och 12 timmar senare är jag fortfarande kvar där.. Hjälp! 

Ringde GIF idag och ska ringa dit imorn igen för dom skulle ha möte imorn och diskutera om det var möjligt att ta emot mig på praktik. Hoppas! Skulle vara så skönt att få det klart.
Imorn blir det lite glöggkväll med vännerna, lördag jobb och sen julafton hos Agneta och Tobbe. Söndag julafton hos pappa. Ska bli en mysig helg, och skönt att vara ledig några dagar efter denna jobbvecka. 

Ha en bra helg! 
Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0