19 Oktober, 19:50 - Sista veckans första dag

Inne på min sista vecka på praktiken, idag fick jag reda på hur pass känslig jag är för att se blod... 
Gick bra som tur var. Imorn blir det slutpatienten, hoppas på att det går bra. 
Skönt att det är sista veckan. Går jättebra att bo hos mamma men man vill ju ändå vara hemma hos sig själv. Lagom med 4 veckor borta, hade blivit jobbigt om det varit längre tror jag. 
Ser fram emot att komma tillbaks till skolan, haha, undrar om jag tycker lika om 2 veckor. :P 
Haft en lugn och skön helg, myst en massa, jobbat lördag. Ser fram emot helgen som kommer då vi ska på kräftskiva, i oktober haha! Ska bli jättekul. 
Nu ska jag läsa ikapp mig på lite bloggar. 
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0