19 November, 14:28 - På väg hem

Har varit i Uppsala sen i fredags, därav dålig uppdatering. Nu ska jag packa ihop mina grejer och äta lite, sen ska vi ta tåget som går vid fyra hem till kära lägenheten. Har gått superbra att bo hos Emma & Joel och även hos den andra Emma men det är ju ändå skönt att komma hem. Går bara i skolan imorn, sen är jag ledig på fredag. Välbehövlig pluggdag, och skönt att få vara hemma hela helgen. Har tenta på måndag så helgen kommer väl desvärre gå åt till plugg. Skulle ändå vilja vara lite social, så vi får väl se vad som händer. 
Har haft 4 dagars massagekurs nu ju, jättekul har det varit och det känns som att jag kan det rätt bra nu. Frivilliga massageoffer anmäler sig. :) Ska försöka hitta en billig massagebänk på blocket nu bara. 

Måste få i mig lite mat nu, men nånting säger mig att jag kommer hinna skriva lite mer nu några dagar. 
Kram!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0