19 Mars, 17:35 - Fredag!

Fredag igen, idag har vi haft vår PM-examination, blev dock inte godkända riktigt än.. Måste in med lite kompletteringar men det visste vi redan innan så det gör inte så mycket. Så sjukt trött idag så jag tog en tupplur när jag kom hem, så skönt och kände mig faktiskt mycket piggare när jag vaknade. Ska åka och hämta J vid tåget vid 18 och sen handla lite. Ska försöka mig på riktig mat idag, magen har inte svarat så bra på den tidigare i veckan. Jobb imorn och det vore ju bra att slippa behöva leva på blåbärssoppa då :) På måndag börjar praktiken, nervös! Måste plugga lite i helgen och repetera från Sjukgymnastiken. Känns som att allt försvunnit nu i PM-dimman som varat i 2 veckor. Ska stoppa i mig en macka och lite blåbärssoppa (där ser man..) nu så jag överlever handlingen. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0