19 Mars, 13:04 - Långhelg!

Åh, nu är jag klar med tentorna! Klarade den som jag gjorde igår, så skönt, och gjorde den andra idag. Klar för en timme sen. Jag får svaret på den imorn kväll. Anledningen att vi får reda på dom så fort är ju att dom är muntliga bägge två. 
Kändes hyfsat idag iaf, hoppas verkligen att jag klarade den!! 
Nu ska det bli så skönt att vara ledig i helgen, det enda plugget jag ska göra är att skriva rent anteckningar från mitt kollegieblock. Se4 ska jag bara vara ledig från plugg i helgen! Ska bli så skönt att gå ut på praktik, det kommer ju bli en del plugg då också, men man lär sig på ett helt annat sätt. Jag hoppas bara att det kommer bli en rolig praktik! 
Nu ska jag gå ut och prata lite mer med mina klasskompisar innan jag sätter mig på sista upptåget på ett tag. Nästa gång jag kommer åka är inte förrens i maj. Skönt. 
Just det, ska fira mig själv idag genom att klippa mig och göra slingor, det är jag värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0