18 November, 00:49 - back to reality

Ja, så var det slut på praktiken, åter till min deg-vardag, hihi. Har haft två jättebra veckor i Uppsala med Arne och jag är glad att det blev som det blev med praktiken för jag hade nog inte kunnat få det så mycket bättre. Arne har fixat och donat så jag fått vara med på massor med grejer och träffat en massa folk, så det har varit jättebra! Men nu är det slut och det är ju skönt på ett sätt också. Måste börja fixa nästa praktikplats nu. Undrar vad jag ska hitta på då? 
Idag var det EM-kval på teve som jag såg med pappa. Jonthe är på Julgalan i Läkerol Arena så jag var alldeles ensamen hemma. Funderade ett tag på att gå ut men jag fick aldrig tag på Carro så då åkte jag till pappa istället för att kika på matchen med honom. Ironiskt nog så messade Carro precis när jag skulle åka men då orkade jag inte ändra planerna. Matchen i sig var ju inte så himla intressant att se upptäckte man ju efter ett tag men det går ju inte att sluta titta bara för det. 
Kom hem för ett litet tag sen och ska sova snart. Väntar på att Jonthe ska komma hem, men jag får nog lägga mig själv för han blir nog sen. 
Annars idag har vi inte gjort så mycket, flängt runt och handlat lite, J har klippt sig, tänt ljus på graven och spelat lite kort med hans pappa. Imorn ska J och hans syster fotograferas, jag ska följa med och kika tror jag med risk för att jag också hamnar framför kameran... :( 
Sen bär det av till huvudstaden och storebror för en kväll innan det blir Jönköping måndag-tisdag. Svindyra tågbiljetter har jag fått tag på också, hatar att lägga ut en massa pengar på SJ. (Sen Jämt)

Ett litet problem har jag till veckan också, Sverige möter ju Lettland på onsdag och den matchen vill jag ju se, men vi ska kika på en lägenhet i Uppsala på onsdag... Hur detta ska lösas visar sig till veckan för jag tänker inte missa matchen då Sverige (förhoppningsvis) tar sig till EM. 

Nu är det iaf sängdags. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0