18 December, 21:43 - Första dagen avklarad

av mina fem dagars jobb. Gick bra idag, var inte sådär överdrivet mycket att göra. Eller jo, sjukt mycket varor att plocka ut men lagomt med folk. 
Ringde till Brynäs också och det var nej därifrån ang praktik.. segt, men det är väl bara att fortsätta leta. 
Dock så... GICK JAG VIDARE i tävlingen om praktik på melodifestivalen! Så nu håller jag på och skriver personligt brev och CV som ska skickas in senast torsdag kl.13. Sen efter det så är det ju en hård gallring om vilka som får komma på intervju, men det är så skönt att ändå gått vidare för nu har jag chansen iallafall. Ska skriva ett riktigt bra personligt brev så dom inte kan motstå mig! Hur tror ni det går? ;) 

Fick skjuts hem från jobbet av pappa, tack så mycket, väldigt skönt för annars hade jag antingen fått vänta 40 minuter på bussen eller gått hem.. Var inte så taggad på nåt av det. Skönt att åka bil hem. 
Imorn börjar jag 9.50 så det blir lite sovmorgon imorn. Ska hinna med att ringa till GIF om praktik innan jobbet så lite tidigare måste jag gå upp. 

Nej, personligt brev nu, sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0