18 December, 21:42 - Sista dagen imorn

Japp, sista praktikdagen imorn, och lite trist är det. Känns konstigt nu när man kommit in i det hela och då får man inte fortsätta. Men men, det ska bli skönt att slippa pendla. En hel månad kommer jag få slippa åka det tidigaste tåget! :D
Börjar ju jobba direkt på lördag så det blir ingen sovmorgon direkt, men det är ju iaf roligt att jobba också. Känns väldigt bra att jag trivs så bra både i skolan och på jobbet och hemma, det underlättar väldigt mycket!
Fick mycket beröm idag när vi hade vår bedömning på praktiken. Går ju att bli underkänd där med men det var ingen risk för min del sa dom, mina handledare. Dom sa också att jag ska fortsätta som jag gör så kommer det gå jättebra, och det känns ju roligt! Går faktiskt riktigt bra för mig och det är ju kul för då verkar det ju som att jag har valt rätt. 

Nu sitter jag med en skit-rapport som ska in i januari och den känns helt onödig att skriva så det går inte så bra. Måste försöka skriva den nu för sen blir det tentaplugg. 
Bokade Åre igår, så nu är det bestämt att vi ska åka! :D Ska bli riktigt kul, var längesen jag åkte skidor nu. Har ju bara varit på fjällsemester en gång tidigare också. 

Imorn hoppas jag få komma hem lite tidigare från praktiken, sen på kvällen kommer Emma & Joel hit och käkar mat, ska bli trevligt. 
Ska ner till tvätten nu. Trevlig helg!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0