18 December, 14:03 - Vinter äntligen

Ja nu är det verkligen vinter. Stora drivor med snö och 10 grader kallt. :D Hoppas verkligen att det ligger kvar ett tag. 
Och nu har jag jullov också! Sitter i och för sig och skriver PM nu men så skönt att slippa åka till Uppis i en månad! :D Ska jobba istället, men det är ju avkoppling för mig. Fick precis veta att det inte blir nå jobb på söndag, skulle jobbat 5 timmar med att fylla upp butiken vilket skulle resulterat i 10 timmar betalning. Nu hade dom tydligen ställt in det, surt för mig, men jag får väl försöka skriva klart PM:et då istället så jag kan vara ledig sen. 
Är klar med alla julklappar också vilket är tidigt för att vara mig, men skönt. Tog en vända på stan igår när jag kom hem och köpte klart. Och nu är jag pank. 

Ikväll är det julafton nr 1 hos Js mamma, ska bli skoj! Sen imorn ska jag jobba och på kvällen är det glöggkväll hos oss tillsammans med Emma & Olle och Mange & Karin. Kul! Vi fick ihop en helg då alla kunde, helt otroligt. 

Ska fortsätta skriva PM nu. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0