17 Oktober, 21:48 - Fredagskväll 2008

väldigt lik fredagskväll 2006. Tacos, idol och marabou daim. Min fredagskväll ikväll och det var så många fredagar såg ut under min tid i Götet också. Lite kul det där. Trivdes väldigt bra i Göteborg men tiden där kom efter en väldigt turbulent sommar så jag tror inte jag gjorde mig själv rättvisa riktigt, trivdes bäst med att vara hemma i min lägenhet där tryggheten fanns. På det viset känns det lite synd att jag inte var kvar längre men samtidigt så var det helt rätt beslut att flytta hem igen, och vem vet, kanske hamnar man där någon gång i framtiden. Vet aldrig vad som väntar. 

Annars så har jag en bra fredagskväll, tacos som sagt - aldrig fel, och idol. Nu är det paus så då passar jag på att kika några avsnitt av Sex and the city. Fick ju boxen av J i 2-årspresent. :) 
J är i Umeå så det är därför jag är ensam hemma. Imorn ska jag äta lunch med Maria och kika lite på köpis tänkte jag. Även plugga lite. Måste repetera anatomin från i våras nu när vi har börjat med nästa anatomikurs. Beställde boken till denna kurs i måndags och tyvärr hann den inte komma innan helgen, annars hade jag kunnat plugga mer. Blir hårdhandskar nästa vecka helt enkelt. Riktigt rolig kurs är det dock, men jobbig. Mycket att lära sig. Tur att jag gillar det! 

Nu ska jag trycka på play och fortsätta se på SATC! Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0