17 Mars, 21:13 - Tenta imorn

och i övermorn... Suck va drygt det är med två tentor dagarna efter varandra. Riktiga nervös-tentor är det också, muntliga bägge. Hatar dem. Är i sjukgymnastik så det känns som att det är bra att klara dom eftersom det faktiskt är det jag kommer jobba med sen. 
Har träffat mina handledare till praktiken idag. Praktiken börjar på måndag och idag hade dom handledardag i skolan så vi fick säga hej och prata lite. Skönt att träffa dom innan faktiskt och få lite information och lära känna dem lite. De verkar bra så jag hoppas att praktiken blir rolig! Ska hur som helst bli skönt att vara på hemmaplan i 6 veckor! 
Imorn sover vi i Uppsala, smidigt för mig då jag har tenta, kan sitta kvar i skolan länge om det behövs. 
Ska ta och gå igenom det praktiska som kan komma på tentan imorn nu.
Kram
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0