17 Juni, 16:53 - Väntan...

Håller på och blir galen här hemma i väntan på tentaresultatet... Har loggat in på mailen 15 ggr tror jag i förhoppning om att det skulle kommit men nej, inte än. Hoppas verkligen det kommer snart eftersom dom sagt att det ska komma idag. 

Annars idag så har jag (ej i ordningsföljd) tvättat, varit och storhandlat på Willys (släpat hem allting med cykel), plockat upp tvätt, varit på väg att städa undan mina pluggrejer för sommaren men ångrat mig för att det kanske betyder otur för tentaresultatet, ätit lyxlunch bestående av lax och klyftpotatis, diskat, pratat med mamma ( en timme...) och nu ska jag laga mat igen. 
Har även ringt till mitt kära jobb och tagit reda på när jag börjar imorn. Kan ju vara en fördel att veta det. 
Så imorn och på torsdag blir det jobb hela dagarna, imorn kväll är det ju Sverige-Ryssland så då blir det speedo hem så jag hinner äta innan! Spännande. 
Ikväll kommer Tomme och Anne hit och hälsar på, ska bli trevligt, det var ett tag sen vi sågs!
Skulle tro att det inte blir så mycket bloggande innan torsdag kväll. Kanske möjligtvis om jag får reda på tentan. Annars hörs vi på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0