17 Juni, 13:14 - Onsdag - hosta, avlopp och groggy fågel

Har ont i magen och halsen för att jag hostar så mycket men ingen feber idag iallafall. Pratade precis med jobbet och sa att jag kommer imorn, chefen lät som att han tyckte jag skulle stanna hemma men det struntar jag i! Vill jobba och jag har ju fyra dagar på mig att vila upp mig sen. 

Nu har vi äntligen fått ett fungerande avlopp i köket! Har inte haft nåt vatten på sen i fredags vilket resulterat i att vi fått köpa mat hela tiden. Dyrt och inte så kul i längden heller. Nu fick hantverkarn äntligen loss det och nu funkar det! Jippi! 

Höll på att få hjärtsnörp tidigare också, en fågel flög in i fönstret då jag satt i soffan precis brevid. Jag blev skitskraj och fågeln något groggy. Den sitter fortfarande kvar (ca en timme senare) på balkongen men har kvicknat till lite så jag hoppas den flyger iväg snart. Den har dessutom bajsat tre ggr så den är inte så poppis hos mig just nu även fast det är synd om den. Konstigt, det har aldrig hänt här förr att någon fågel flygit in i fönstret. 

Nu blir det tacos till middag då vi äntligen kan diska en stekpanna igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0