17 December, 14:08 - Viktigt viktigt

Glömde ju två viktiga saker! 
1. Julgranen är klädd, den står och sprider ljus i mitt rum nu. Väldigt fin om jag får säga det själv! Om jag lyckas att få till det här med bilder senare så kanske ni får se den...
2. Mitt hår är färgat, äntligen är den HEMSKA utväxten borta och hela håret är mörkt igen. Fick hjälp av älsklingen, han var en riktig frisör igår kväll! Får förmodligen skäll för att jag skriver att han hjälpte mig men det struntar jag i! Så duktig var han! :) 

Fått tag i dom på Brynäs kansli nu, det verkar inte heeeelt omöjligt att få praktik där, hoppas hoppas hoppas! Ska ringa dit imorn igen när jag är på jobbet och förhoppningsvis svarar dom då. 
Annars är jag tom på idéer, nån som har något förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0