17 December, 11:08 - Helgen som var

Idag är det måndag och ännu en helg är över. Det har varit en lugn helg med fokus på julklappar... I fredags var vi på bio, jag och Jonthe, såg Solstorm med Mikael Persbrandt och Izabella Scoroupco. Riktigt bra film, jag har läst boken också. I lördags jobbade jag och sen var vi och åt hos Jonthes mamma och Tobbe. Evelina och Linnéa var där så det blev en del lekande med dom! Riktigt kul att träffa tjejerna, det var ett tag sen nu! 
På kvällen slog vi in julklappar. Började vid ca 22 och var klara... klockan 3! 5 timmar tog det att slå in alla julklappar.. Helt sjukt. Jonthes rum i Valbo är helt överbelamrat med julklappar nu. 
Igår köpte vi lite mer klappar... :) Men nu är jag nästan klar! Ska ner på stan idag och köpa den sista. Ska också skriva klart en uppgift som ska in idag, sen blir det jobb hela veckan. 

Apropå den där praktiken på Telia under melodifestivalen som jag skrev om förut, så sökte jag den och första uttagningen var att man skulle svara på sms-frågor, en om dagen i en vecka. Det var liksom första gallringen, och det är ju inte så svårt att svara på frågor, kan man inte svaret kan man alltid hitta det någonstans. Detta pågick under förra veckan och man var tvungen att svara senast klockan 22 samma dag annars var det försent. Så jag svarade på dom, och fick en när jag jobbade i lördags, som jag kom på igår morse att jag glömt! Så jäkla klantigt för det var värsta lätta frågan! Så nu har jag bara 6 rätt och det är 22 % som har  7 så jag kommer säkert inte få skicka in mitt CV bara för att jag är klantig och glömmer! Så jäkla irriterad på mig själv... Trist också för det skulle verkligen vara superkul att få göra den där praktiken! Skulle säkert inte få den ändå men om jag försatt min chans för att jag är klantig så kommer jag gräma mig hur länge som helst! 

Nu ska jag sätta igång med plugget och ringa om praktik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0