16 Juni, 13:19 - Bebis, lunchdejt och tentaresultat

Börjar med det första rubrikordet. Som vi misstänkte så har nu våra grannar fått en liten bebis. Vi upptäckte ju för inte så längsen att hon var gravid (bautamage, men den hade vi missat...) och den här helgen har det varit ovanligt tyst hos dom och bilen varit borta osv. Igår kväll hörde vi beviset, en liten ynklig bebisgråt på andra sidan väggen. Såg också den lille killen på webbisar idag. Söt var han, och vi hoppas på att han inte får kolik eftersom vi hör när dom hostar på andra sidan väggen. 

Ska iväg och träffa Sussi nu vid 14, ska bli trevligt. Har inte träffat henne sen förra sommaren tror jag. (Förutom en sväng på krogen i lördags då)

Fick också reda på att tentaresultaten kommer imorn... Spännande, och väldigt skönt att få reda på det så tidigt! Ååååh, jag hoppas jag klarar den! Ju längre tiden går efter tentan, ju mer säker blir jag på att jag inte klarat den. 

Nu ska jag göra mig iordning. Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0