16 December, 09:56 - Snö och snart jullov!

Har kommit massor med snö, det gillar vi! Hoppas hoppas hoppas att det får ligga kvar över jul och nyår. Så mysigt med snö att det inte gjorde nåt att mitt tåg hem var försenat igår :) 
Idag har jag sovmorgon, ska dra mig till tåget snart. Gillar att dom har satt in ett till tåg från gävle på förmiddagar, så nu ska jag åka 10.30. Extremt skönt då jag förut varit tvungen att åka innan 8 fastän jag inte börjat förrens efter lunch. 
J ska på julfest med jobbet ikväll så han kommer inte hem. Ska passa på att umgås med Emma istället, mys. Imorn blir det upp tidigt och åka till skolan men jag kommer hem tidigt med, och sen är det slut på skoltid för i år, bara plugg som ska göras på hemmaplan innan 4 januari. Har tänkt att jag ska försöka göra klart det denna vecka så jag slipper plugg under jul. Vi får se. 
Nu, off till tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0