16 Augusti, 17:07 - Umeå

Nu är vi i stugan i Umeå, kom hit igår em efter att ha spenderat 4 dagar med Emma och Joel i Joels stuga i Nordingrå. Fiskade mycket och åkte runt och kikade på det underbart fina landskapet! Jag fick min första gädda! :D
Haft fint väder varje dag fram tills idag då det regnar och blåser nästan storm. Blir det samma väder imorn åker vi hem på kvällen, annars åker vi på tisdag, det visar sig. Sen bär det av för sista gången den här sommaren, denna gång till Götet. Ska bli kul att återse staden som jag bodde i ett halvår. Jag har inte varit där sen jag flyttade hem. Blir ett besök på Liseberg såklart men annars har vi inga speciella planer.
Nu blir det ett bastubad innan det är middagsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0