15 Mars, 16:09 - Söndag

Bakissöndag hemma hos mig. Eller iaf jag. :) Blev lite vin igår med emma, hade superkul! Trots att fel låt vann... Man måste ju kunna sjunga med i en schlagerlåt! 
Efter melodifestivalen så kom vi på att vi skulle gå ut så vi drack lite mer vin och svidade om och begav oss ner på stan. Efter att ha stått lääääänge i kön till heartbreak så insåg vi att vi skulle få betala 100 spänn i inträde för en timme där inne och det lät som en dum affär. Så vi gick upp på söder till interpool där grabbarna satt och drack lite drinkar för den där hundringen istället! :) Hade en underbar kväll med min bästa vän, den slutade lite deppigt men det kändes ändå bra tycker jag. 
Idag sov jag länge och skulle kunna sova hela dagen tror jag. Men det går inte, plugget kallar hela tiden så det är bäst att stilla det dåliga samvetet med att plugga. Har inte alls blivit så mycket plugg som det borde men men, jag får göra mitt bästa i veckan istället och sätta dom här tentorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0