15 Maj, 19:44 - Lördag!

Sitter och väntar på Emma nu, vi ska dricka vin och prata skit! :D Träffade henne, Nina, Karin och Mange hemma hos Mange igår kväll, fick god mat som jag inte behövde göra ett skvatt på, mycket trevligt. Har jobbat två dagar och det har varit bra för mig, som en förberedelse inför sommaren. Har ju bara jobbat lördagar sen i julas så det var bra att jobba länge igår. Skitjobbigt var det haha! Men man vänjer sig fort så det kommer bli bra i sommar med. :) Imorn kommer äntligen J hem, har saknat honom i helgen! Och äntligen är sommaren på väg, idag har det tydligen varit riktigt varmt ute, jag har ju bara varit inomhus så jag har inte känt av nån värme direkt... Hoppas på lika varmt imorn så jag också får njuta av värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0