15 Juni, 23:20 - Rubrik?

Jag tycker alltid det är svårast att komma på nån bra rubrik, sitter och klurar länge bara för att ta samma rubriker hela tiden. Rubriker är överskattade. 

Gjorde tentan i torsdags, kändes hyfsat så vi får se, och hade sedan sommarlov i hela nitton timmar. Närmare bestämt till klockan 8.00 på fredagen då jag började jobba. Gick bra att jobba och sen har jag varit ledig i helgen. 
I fredags kväll var vi bara hemma, åt god mat, kikade på fotbollen och tog det lugnt. 
På lördagen var vi på examensfest hos Nina, mycket trevligt trots fotbollsförlusten. Jag följde med ut, J gick hem. Hade sådär kul på krogen, förstår inte nöjet längre tyvärr. Gick hem vid ett, skönt ändå att komma hem i tid. Köpte med mig mat hem som jag åt och sen skulle jag vara duktig och städa lite och ställa påsen med skräp på diskbänken. Problemet var bara att när vi vaknade idag visade det sig att jag ställt den på en plåt som låg i blöt... Haha, väldigt blöt påse! 
Emma sov hos oss inatt så vi gick på stan en sväng och Emma köpte nya byxor, välbehövligt... ;) 
Sen åkte vi till Valbo och Elin & Mattias och fick god mat. Spelade kort och tittade på när tjejerna rockade rockringar. Jätteduktiga! Jag var inte lika bra...

Känns lite som att livet kommer över mig nu, när jag inte har skolan att tänka på på ett tag. Har liksom skjutit bort allt nu under tiden jag haft tentorna, men nu går det inte att gömma sig längre. 

Såg att nästa omtenta (för den jag gjorde i torsdags) är den 20/8, alltså tre dagar efter att vi kommer hem från Grekland. Låt oss hoppas att jag inte behöver göra den! 

Till veckan jobbar jag onsdag-torsdag. Ledig imorn och tisdag alltså. Skönt, men vad ska jag hitta på då? Städa lite, plocka i ordning mina pluggrejer, fika med Sussi. Annars vet jag inte. Får se!

Nu ska jag borsta tänderna, sen sängen. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0