15 Juni, 16:37 - Tisdag 15/6

Idag åkte J iväg, kommer hem sent på fredag. Jag får alltså klara mig själv tills dess, får väl gå det med. :P
Ska jobba torsdag och fredag så då går det ju fort iallafall.
Bilen är också inlämnad för att den ska fixas där den blev påkörd så jag är utan bil med. Tur det dock för den har varit full med äckliga gröna små kryp (tror det är bladlöss) som det tydligen vimlar av vid just vår parkeringsplats. Lika bra att bilen håller sig borta tills invasionen är över. (vilket jag hoppas sker snart...)
I lördags var jag på Sandras möhippa! Var superkul, jag jobbade dock först så anslöt senare. Så kul att hon blev så glad då jag kom :) Käkade och partajade lite och sen åkte vi in till stan för en pubrunda. Kul att träffa alla igen, tror att allt blev lyckat också, utom vädret som var piss...
Igår var vi på akropolis och åt, jag tyckte vi skulle ha lite myskväll innan J åkte iväg, han höll med som tur var :)
Lika gott som alltid, jag ÄLSKAR deras tsatziki!
Jobbade innan, 7-17, fick ta emot varorna och det gick ganska bra. Kul att få testa nåt nytt.
Gillar Alvas kommentar när jag frågade om jag fick sitta i hennes soffa (hon har en egen liten):
"Mm...(paus) men du är egentligen för stor!"
Sant. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0