15 December, 18:14 - En vecka

Har avverkat första dagen på sista veckan i skolan idag, och den gick prima. Dagarna går så extremt fort på praktiken så snart är det väl slut. Lite synd för vi lär oss väldigt mycket. Hade halvtidsbedömning imorse och det gick bara  bra. Handledarna tycker att jag är duktig :D
Köpte mer julklappar igår så nu är jag i princip klar. Ska hitta nåt mer till Jonthe bara. Skönt att vara klar i så god tid, brukar ju alltid vara ute i sista minuten med mina julklappar men det går ju inte nu eftersom jag kommer jobba hela dagarna innan jul. 
J kommer hem sent ikväll, ska  jobba över, och jag funderar på vad jag ska ha för mig nu. Borde egentligen plugga, skriva en rapport som jag inte vill ha kvar över jul... Träna kanske? Ska kolla om det finns nåt bra pass. 
Sen blir det pannkakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0