14 Juni, 21:13 - Söndag - regn, regn, regn

Åh va trött jag är på detta regnande. Är inte ensam antar jag... Har varit ute och käkat med jobbet idag, jättetrevligt var det, har så härliga jobbarkompisar! Skrattade konstant kändes det som. :)
Åt supergod mat med, pepparlax och varm potatissallad. 

Jobbet igår gick bra, då jag slutat åkte vi till Uppsala till Emma & Joel. Var ut och käkade med dom på kvällen, såklart jättetrevligt det med! Åkte hem idag i spöregnet... Usch och fy. 

Känner att jag är på väg att bli lite krasslig, rösten är inte som den ska och lite feber har jag med. Är ledig imorn som tur är. Ska kurera mig till tisdag för det är inte direkt läge att sjukskriva sig midsommarveckan... Ska även försöka träffa Sandra på onsdag och då ska jag vara frisk! 

Ni får nog reda på vart den hemliga resan gick inom en snar framtid, kanske senare ikväll tom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0